سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دل
فقط نگاه میکنم...فقط نگاه میکنم
به یاد تو شبو پر از خورشید و ماه میکنم

به تماشا سوگند ، و به آ غاز کلام...و به پرواز کبوتر در ذهن...واژه ای در قفس است.

چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی ولی نتونی بهش بگی...

آخه همیشه اوضاع اون طور که آدم میخواد پیش نمیره.
ترسم از روزیه که بگه حسی بهم نداره و نداشته.چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی  ولی سعی کنی فراموشش کنی.
مینویسم برای روزی که به این دل دل خاتمه دادم و راز دلمو بهش گفتم.مینویسم که بدونه فراموشش نکرده بودم.
همیشه با هم و دور از هم بودیم.همیشه به یادش اشک ریختم و با خودم تصمیم گرفتم که هر چه زودتر همه ی حرفامو بهش بزنم.میترسم از اینکه...
کاش خودش پا پیش میذاشت.
برام دعا کنید که بتونم با عشقش کنار بیام.دل دل داره منو  عذاب میده...

"""""اسم لینک من:دل دل »: """""
بهترین لطفی که میتونید در حق من بکنید اینه که منو لینک کنید.شاید بتونید کاری کنید که توی دنیای مجازی همدیگرو پیدا کنیم.هر کی منو بلینکه از ته دل براش دعا میکنم.قول میدم


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط پارسا 89/1/16:: 1:58 صبح     |     () نظر



لیست یادداشت‌ها